Appartement Nijkerk

Vloeroppervlak
Totaal circa 106 m² vloeroppervlak onderverdeeld in twee woonlagen.

Het bovengenoemde metrage is uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.

Bestemming
Wonen.

Parkeren
De parkeergelegenheid is uitstekend te noemen. In de wijk zijn diversen parkeerplaatsen te vinden.

BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

Indexering
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de ingangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Alle Huishoudens (2006 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Kosten nutsbedrijven
Voor zover dit niet in servicekosten is opgenomen zal de huurder voor eigen rekening en risico contracten met de nutsbedrijven afsluiten voor de levering en het verbruik van gas, water en elektriciteit.

Onderhoudscontracten
Voor zover dit niet in servicekosten is opgenomen zal de huurder in overleg met de verhuurder voor eigen rekening en risico contracten afsluiten voor het periodiek onderhoud en de controle van de tot de ruimte behorende technische installaties.

Betalingen
Per maand vooruit te voldoen.

Opleveringsniveau
De ruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief o.a.;
· Centrale verwarmingsinstallatie
· Keuken voorzien van kookplaat, afzuigkap, oven en koel- vriescombinatie
· Inpandig balkon
· Badkamer
· Apart toilet
· 3 slaapkamers
· Eigen parkeergelegenheid

Huurtermijn
Twee (02) jaar met aansluitende verlengingsperioden van telkens twee (02) jaar.

Opzegtermijn
12 maanden voor de expiratiedatum.

Zekerheidsstelling
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met BTW.

Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2003, inclusief de algemene bepalingen.

Aanvaarding
In overleg.

 

Singel 24, Nijkerk

Vloeroppervlak
Totaal circa 186 m² verhuurbaar vloeroppervlak gelegen op de begane grond.

Het bovengenoemde metrage is uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.

Bestemming
Detailhandel, zakelijke dienstverlening. Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Nijkerk.

Parkeren
Er bevinden zich twee (02) parkeerplaatsen op eigen terrein achter de winkelruimte, welke aanvullend ook gehuurd kunnen worden voor € 500,- per parkeerplaats per jaar exclusief omzetbelasting.

BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

Indexering
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de ingangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Alle Huishoudens (2006 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Kosten nutsbedrijven
Voor zover dit niet in servicekosten is opgenomen zal de huurder voor eigen rekening en risico contracten met de nutsbedrijven afsluiten voor de levering en het verbruik van gas, water en elektriciteit.

Onderhoudscontracten
Voor zover dit niet in servicekosten is opgenomen zal de huurder in overleg met de verhuurder voor eigen rekening en risico contracten afsluiten voor het periodiek onderhoud en de controle van de tot de ruimte behorende technische installaties.

Betalingen
Per maand vooruit te voldoen.

Voorzieningen:
De ruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief o.a.;
· Winkelpui
· Meterkast met aansluitingen op de nutsvoorzieningen tot de meter
· Toilet
· Pantry
· Voorzien van een achteruitgang waardoor de winkel 24 uur per dag bevoorraad kan worden
· Opstelling vuilcontainer en papierafval

Opzegtermijn
12 maanden voor de expiratiedatum.

Zekerheidsstelling
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met BTW.

Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2003, inclusief de algemene bepalingen.

Aanvaarding
Per januari 2024.

 

Eengezinswoning Nijkerk

Vloeroppervlak
Totaal circa 114 m² vloeroppervlak onderverdeeld als volgt:
Begane Grond: Ca. 53 m2 (10,4 x 5,10 m.) bestaande uit woonkamer / keuken en toilet
1e verdieping: Ca. 50 m2 (5,95 x 8,55 m.) bestaande uit 3 slaapkamers en een badkamer met toilet
2e verdieping: Ca. 11 m2 (3,70 x 2,95 m.) bestaande uit 1 slaapkamer en een wasruimte voor wasmachine+droger

Inclusief berging en aangelegde tuin met terrassen.

Het bovengenoemde metrage is uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.

Bestemming
Wonen.

Parkeren
De parkeergelegenheid is uitstekend te noemen. In de wijk zijn diversen parkeerplaatsen te vinden.

BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

Indexering
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de ingangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Alle Huishoudens (2006 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Kosten nutsbedrijven
Voor zover dit niet in servicekosten is opgenomen zal de huurder voor eigen rekening en risico contracten met de nutsbedrijven afsluiten voor de levering en het verbruik van gas, water en elektriciteit.

Onderhoudscontracten
Voor zover dit niet in servicekosten is opgenomen zal de huurder in overleg met de verhuurder voor eigen rekening en risico contracten afsluiten voor het periodiek onderhoud en de controle van de tot de ruimte behorende technische installaties.

Betalingen
Per maand vooruit te voldoen.

Opleveringsniveau
De ruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief o.a.;
· Verwarmingsinstallatie
· Ventilatiesysteem
· Badkamer met vrijhangend wandtoilet, wastafel, ronde spiegel, douche met thermostatische douchekraan
· Wandtoilet op de begane grond
· Keuken
· Berging
· Aangelegde tuin met terrassen

Huurtermijn
Twee (02) jaar met aansluitende verlengingsperioden van telkens twee (02) jaar.

Opzegtermijn
12 maanden voor de expiratiedatum.

Zekerheidsstelling
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met BTW.

Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2003, inclusief de algemene bepalingen.

Aanvaarding
In overleg.

Recreatiewoning Cube la Mer

Recreatiewoning Cube la Mer, geschikt voor 4 personen:
Deze smaakvol ingerichte recreatiewoning met een oppervlakte van 54 m2 is voorzien van:
· 2 slaapkamers met elk twee eenpersoonsbedden
· Badkamer met toilet, douche en wastafel
· Keuken met vaatwasser, combimagnetron, koffiezetapparaat en een waterkoker
· Ruim zonneterras
· Eigen parkeerplaats

Recreatiewoning Beach house

Beach House, 4 personen:
De recreatiewoning beach house is voorzien van:
· 2 slaapkamers geschikt voor twee personen
· Badkamer met toilet, douche en wastafel
· Keuken met 4-pits gaskookplaat, combimagnetron, Senseo en een waterkoker
· Centrale verwarming

Sluiswachter 20, Nijkerk

Uitstraling
Het object heeft een prachtig gevelwerk met een heldere structuur, uitgevoerd in baksteen en glas. De showroom wordt als het ware één groot schilderij met het bakstenen gevelwerk als accentvolle omlijsting. Tevens is in de gevel een lichtkrant geïntegreerd die direct zichtbaar is vanaf de A28. Een ideaal middel om uw bedrijfsuitingen op een doeltreffende wijze over te brengen. Het gebouw dankt zijn naam, Mikado, aan de opvallende, speelse verdeling van de kozijnen.

Klimaatbeheersing
Het object is voorzien van energielabel A++ door een energiezuinig klimaatbeheersingssysteem met opslag van de te gebruiken energie (zowel warm als koud) in de grond. Tevens maakt het verlichtingssysteem gebruik van beweging– en lichtsterktesensoren. Hierdoor zal de gebruiker een zeer gunstig niveau ervaren van de energiekosten.

Locatie en bereikbaarheid
Dit representatieve kantoorobject is gelegen op het bedrijventerrein ‘Watergoor’, aan de kruising van de doorgaande wegen de ‘Sluiswachter’ en de ‘Touwslager’. Het object is vanaf de snelweg A28 zeer goed zichtbaar en is uitermate goed bereikbaar vanaf de bestaande afrit 8 en 8a. De locatie is tevens goed bereikbaar vanaf de andere belangrijke verkeersader, de snelweg A1.

Beveiliging
Het bedrijventerrein is collectief beveiligd door een surveillancedienst van MPL. Het bedrijventerrein is bovendien aan alle kanten voorzien van camera’s. De slagbomen beperken de toegang tot het bedrijventerrein voor voertuigen met vier of meer wielen tussen 21.00 uur en 06.00 uur en in de weekeinden tussen zaterdag 18.00 uur en maandagochtend 06.00 uur. Het bedrijventerrein zelf blijft altijd toegankelijk middels één toegangsweg.

Vloeroppervlak
Kantoorruimte
Totaal 1.831 m² kantoor, verdeeld als volgt:

begane grond: ca. 350 m² (verhuurd)
begane grond : ca. 215 m² (verhuurd)
1e verdieping : ca. 551 m² (verhuurd)
2e verdieping : ca. 190 m² (verhuurd)
2e verdieping : ca. 340 m2 (verhuurd)
3e verdieping : ca. 250 m² (verhuurd)

Bedrijfshal: ca. 1.670 m² (verhuurd)
Bedrijfshal: ca. 1.670 m² (verhuurd)
Showroom/bedrijfshal: ca. 400 m² (verhuurd)

In de bedrijfshal bestaat de mogelijkheid tot het plaatsen van een entresolvloer van
ca. 450 m² terwijl in de showroom een complete verdiepingsvloer te realiseren is.

Parkeren
De parkeergelegenheid is uitstekend te noemen. Er zijn totaal 95 parkeerplaatsen aanwezig waarvan 62 parkeerplaatsen zijn gelegen op het bovengelegen parkeerdek en 33 parkeerplaatsen op eigen terrein rondom het object.

Huur lichtkrant
Uw boodschap in één oogopslag gelezen? Trek de aandacht en adverteer op de led lichtkrant van Recalux Vastgoed B.V. langs dé snelweg A28 ter hoogte van Nijkerk die bekend staat om de drukte en zijn vele files.
Hét medium om uw boodschap op een doeltreffende wijze over te brengen bij maar liefst 80.000 passerende automobilisten, 24 uur per dag/ 7 dagen per week, 15 meter lange display, leesafstand van automobilist bedraagt maar 150 meter.
De karakterhoogte van de letters zijn 50 cm (2 regels) of 100 cm (1 regel), aansturing geschied via pc software.

Opleveringsniveau kantoorruimte;
De ruimte zal casco worden opgeleverd inclusief;
– Volautomatische klimaatbeheersingsinstallatie met warmtepomp;
– Systeemplafond met verlichtingsarmaturen, ca. 450 lux;
– Goten voor databekabeling inclusief stopcontacten;
– Noodverlichtingsinstallatie;
– Intercominstallatie op begane grond en 2e verdieping;
– Ontruimingsinstallatie;
– Alarmcentrale op de begane grond; het huurdersgedeelte van elke verdieping kan hierop aangesloten worden;
– Liftinstallatie;
– Glasvezelaansluiting;
– Toiletgroep (per verdieping), begane grond invalidentoilet;
– Mikado-gevels zijn voorzien van zonwerend glas;
– Volautomatische zonweringsscreens aan de buitenzijd (excl. Mikado gevel);
– Inbraakwerend glas (klasse 2);
– Lichtkrant optioneel;

Opleveringsniveau showroom 1;
– Meterkast inclusief verbruikersmeter; (kw/h)
– Inbraakwerend glas;
– Vloerverwarming;
– Glad afgewerkte vloer;
– Elektrische overheaddeur;
– Maximale vloerbelasting: 4 kN/m2;
– Verlichting 250 lux

Opleveringsniveau showroom 2;
– Meterkast inclusief verbruikersmeter; (kw/h)
 – Inbraakwerend glas;
– Vloerverwarming;
– 2 Kantoorunits a ca. 40 m2;
– Glad afgewerkte vloer;
– Elektrische overheaddeur;
– Maximale vloerbelasting: 4 kN/m2;
– Verlichting 250 lux;
– 2 Natte groepen; damestoilet, herentoilet;
– 2 Doucheruimtes; dames en heren;
– Pantry

Opleveringsniveau bedrijfsruimte;
– Meterkast inclusief verbruikersmeter; (kw/h)
– De gehele lange zijde is voorzien van daglicht;
– Verlichting ca. 250 lux;
– 3.000 kg/m² maximale vloerbelasting (of meer op verzoek);
– Dockleveler;
– Ca. 7 meter vrije hoogte;
– 3 stuks elektrische overheaddeuren;
– Vloerverwarming;
– Toiletgroep;
– Invalidetoilet;
– Werkkast

Henri Nouwenstraat 2, Nijkerk

Uitstraling
Het object heeft een prachtig gevelwerk met een heldere structuur, uitgevoerd met raampartijen.

Klimaatbeheersing
Het object is voorzien van energielabel A++ door een energiezuinig klimaatbeheersingssysteem met opslag van de te gebruiken energie (zowel warm als koud) in de grond.

Vloeroppervlak
Totaal 1.800 m² bedrijfsruimte, verdeeld als volgt:

begane grond: ca. 900 m²
1e verdieping : ca. 900 m²

Bestemming
Bedrijfsdoeleinden. Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Nijkerk.

Parkeren
De parkeergelegenheid is uitstekend te noemen. Er zijn 50 parkeerplaatsen aanwezig op het bij het kantoorgebouw behorende parkeerterrein.

Opleveringsniveau bedrijfsruimte;
De ruimte zal casco worden opgeleverd inclusief;
– Volautomatische klimaatbeheersingsinstallatie met warmtepomp;
– Plafond met verlichtingsarmaturen, ca. 450 lux;
– Meterkast inclusief verbruiksmeters;
– Gebouwbeheersysteem;
– Vloerverwarming/koeling;
– Centraal stofzuigsysteem;
– Noodverlichtingsinstallatie;
– Ontruimingsinstallatie;
– Alarmcentrale op de begane grond en 1e verdieping;
– Glasvezelaansluiting;
– Toiletgroep (per verdieping);
– Volautomatische zonweringsscreens aan de buitenzijde

Goed om te weten
Het kan voorkomen dat het Co2 gehalte in een ruimte te hoog wordt. De gezondheidseffecten van blootstelling aan een te hoog Co2 gehalte in een gebouw zijn o.a. duizelig-, misselijk- en dufheid. Daarnaast neemt de productiviteit van de werknemer en sporter af.  Om dat te voorkomen is de klimaatinstallatie in dit gebouw voorzien van Co2 luchtkwaliteitsmeting dat wordt geregeld door een gebouwbeheersysteem. Deze installatie maakt gebruik van o.a. een by-pass luchtklep die mede wordt aangestuurd op basis van luchtkwaliteit. Tevens zijn de opnemers voorzien van een ingestelde  grenswaardebewaking in de software. Bij een te hoge waarde wordt er een automatische melding doorgegeven aan de beheerder/installateur waarna er actie wordt ondernomen.

 

Van ‘t Hoffstraat 28, Nijkerk

Vloeroppervlak
Totaal circa 1.657 m² verhuurbaar vloeroppervlak onderverdeeld als volgt:
– Begane grond circa 316 m² kantoorruimte;
– 1e verdieping totaal 586m² kantoorruimte;
– 2e verdieping circa 260 m² kantoorruimte

Bestemming
Kantoorruimte. Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Nijkerk.

Parkeren
De parkeergelegenheid is uitstekend te noemen. Er zijn circa 35 parkeerplaatsen aanwezig op het bij het kantoorgebouw behorende parkeerterrein.

Opleveringsniveau
De ruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief o.a.;
· volledige klimaatinstallatie;
· koellast 65 Watt p/m2;
· VV/U: 4 (aantal luchtwisselingen per uur);
· systeemplafond + LED verlichting en bewegingsmelders (ca. 500 lux);
· kabelgoten voor data, telefoon etc.;
· liftinstallatie;
· automatische toegangsdeuren;
· twee toiletgroepen per verdieping;
· invalidetoilet op de begane grond;
· pantry per verdieping;
· volautomatisch zonweringsysteem met screens;
· centraal stofzuigsysteem;
· noodverlichtingsinstallatie;
· brandslanghaspels;
· ontruimingsinstallatie;
· toegangssysteem;
· fietsenstalling + containerruimte;
. glasvezelaansluiting;
. verlichte reclamezuil;

Koperslager 5-7, Nijkerk

Vloeroppervlak
Een vrijstaand bedrijfsobject met kantoor en bedrijfshal totaal groot circa 1.255 m² v.v.o., onderverdeeld als volgt;
· circa 100 m² kantine/ kantoorruimte begane grond; waarvan 85 m²
· circa 60 m² entresol;
· circa 994 m² bedrijfshal begane grond; waarvan 500 m²
· circa 230 m² kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping.

Het bovengenoemde metrage is uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.

Indicatie van de maximaal toelaatbare lasten op de staalvezelvloer begane grond:
· Gelijkmatig verdeeld: 22 kN/m²
· Heftruck aslast: 43 kN
· Vrachtauto aslast: 2 wielen 53 kN
· Puntlasten stellingen: 17 kN per poot.

Parkeren
De parkeergelegenheid is uitstekend te noemen. Er zijn circa 18 parkeerplaatsen aanwezig op het bij het gebouw behorende parkeerterrein.

Te huur per 1-1-2023: Havenstraat 9, Nijkerk

Op de begane grond is reeds een medisch centrum gevestigd met daarin een huisartsen- en tandartspraktijk. Ook de te huren 1e verdieping is zeer geschikt voor medische doeleinden of kantoorruimte voor zakelijke dienstverlening.

Locatie
Het kantoorobject is gesitueerd aan de doorgaande weg richting het gezellige stadscentrum van Nijkerk. De winkels, horeca en allerlei overige voorzieningen zoals het NS station, zijn op loopafstand gelegen. Het object is zowel met eigen als -openbaar vervoer eenvoudig te bereiken.

Vloeroppervlak
Kantoorruimte, totaal groot circa 1320 m2 vloeroppervlak, onderverdeeld als volgt:

  • begane grond ca. 630 m2 – VERHUURD
  • 1e verdieping ca. 615 m2TE HUUR
  • garage ca. 50 m2 met toilet – TE HUUR
  • bergingsruimte/fietsenstalling/containerruimte ca. 25 m2TE HUUR

Deelverhuur mogelijk.

Het bovengenoemde metrage is uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.

Bestemming
Kantoorruimte. Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Nijkerk.

Parkeren
De parkeergelegenheid is uitstekend te noemen, te weten een parkeernorm van 1:50. Er zijn totaal circa 27 parkeerplaatsen aanwezig op het bij het kantoorgebouw behorende parkeerterrein.

Aanvangshuurprijs kantoorruimte
€ 125,00 per m2 per jaar, exclusief BTW

Aanvangshuurprijs parkeerplaatsen
€ 250,00 per parkeerplaats per jaar, exclusief BTW

BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

Indexering
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de ingangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Alle Huishoudens (2015 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Servicekosten
De servicekosten bedragen € 25,00 per m2 per jaar exclusief BTW. Deze kosten zijn voor het onderhouden van de klimaatbeheersingsinstallatie, onderhoud van het buitenterrein en glasbewassing aan de buitenzijde.

Kosten nutsbedrijven
Voor zover dit niet in de servicekosten is opgenomen, zal de huurder voor eigen rekening en risico contracten met de nutsbedrijven afsluiten voor de levering en het verbruik van gas, water en elektriciteit.

Onderhoudscontracten
Voor zover dit niet in de servicekosten is opgenomen, zal de huurder in overleg met de verhuurder voor eigen rekening en risico contracten afsluiten voor het periodiek onderhoud en de controle van de tot de ruimte behorende technische installaties.

Betalingen
Per maand vooruit te voldoen.

Opleveringsniveau
De ruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat, te weten inclusief o.a.:

  • volledige klimaatinstallatie;
  • systeemplafond inl. verlichtingsarmaturen  en bewegingsmelders (LED verlichting; ca. 500 lux);
  • twee toiletgroepen per verdieping;
  • vloerbedekking;
  • kabelgoten voor data, telefoon etc.;
  • gescheiden dames-/herentoilet per verdieping;
  • pantry per verdieping;
  • volautomatisch zonweringsysteem met screens;
  • centraal stofzuigsysteem;
  • noodverlichtingsinstallatie;
  • brandblusmiddelen;
  • ontruimingsinstallatie
  • bergruimte, fietsenstalling + containerruimte ca. 25 m2
  • glasvezelaansluiting
  • verlichte reclamezuil

Goed om te weten
Het kan voorkomen dat het Co2 gehalte in een kantoorruimte te hoog wordt. De gezondheidseffecten van blootstelling aan een te hoog Co2 gehalte in een kantoorruimte zijn o.a. duizelig-, misselijk- en dufheid. Daarnaast neemt de productiviteit van de werknemer af.  Om dat te voorkomen is de klimaatinstallatie in dit gebouw voorzien van Co2 luchtkwaliteitsmeting dat wordt geregeld door een gebouwbeheersysteem. Deze installatie maakt gebruik van o.a. een by-pass luchtklep die mede wordt aangestuurd op basis van luchtkwaliteit. Tevens zijn de opnemers voorzien van een ingestelde grenswaardebewaking in de software. Bij een te hoge waarde wordt er een automatische melding doorgegeven aan de beheerder/installateur waarna er actie wordt ondernomen.

Huurtermijn
5 jaar met aansluitende verlengingsperioden van telkens 5 jaar. In overleg met verhuurder en afhankelijk van de huurcondities is het overeenkomen van een kortere huurperiode mogelijk.

Opzegtermijn
12 maanden.

Zekerheidsstelling
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met BTW.

Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ).

Aanvaarding
Per 1 januari 2023.